MARKET RESEARCH

  •  Vad är det VERKLIGA skälet till att läkaren väljer den ena eller andra produkten?
  • Hur upplever patienten vardagen och behandlingen?
  • Hur uppfattas dina budskap av dina kunder – och kommer de ihåg dem?
  • Hur ser patientresan ut inom ditt terapiområde och när kommer din produkt in?
  • Hur uppfattas och används din respektive dina konkurrenters produkter och varför?

Vad behöver du ta reda på? Medmind hjälper dig! 

Medmind utför alla typer av marknadsundersökningar och använder sig av olika metoder beroende frågeställningen.
Kvantitativa metoder (webbenkäter och eventuellt telefonintervjuer) används då du riktar dig till en större målgrupp och vill se helheten.
Kvalitativa metoder (fokusgrupper och djupintervjuer) används när du behöver gräva djupare och förstå anledningar bakom ett visst beteende.
 
Vad behöver du ta reda på?
Vi kan hjälpa dig förstå situationen och förutsättningarna inom ditt terapiområde.   
 
Katarina Hallerstedt
+46 (0)701 81 14 05
katarina.hallerstedt@medmind.se
 
Olle Christensson
+46 (0)733 92 54 06


 
 
Copyright ©Medmind All rights | 
1